- Description: Philip Kotler နှင့် Hermawan Kartajaya တို့ရေးသားသည့် Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital စာအုပ်ကို ဘာသာပြန်ဆိုထားခြင်း ဖြစ်သည်။ ကုမ္ပဏီနှင့် ဈေးဝယ်သူကြား Onlineနှင့် Offline အပြန်အလှန်ဆက်သွယ်မှုကို ပေါင်းစပ်ထားသည့် Marketing 4.0 ၏ နည်းဗျူဟာ၊ ကျင့်ထုံး၊ လုပ်ငန်းပုံစံ၊ အခြေခံလမ်းကြောင်းတို့အကြောင်း၊ IT နည်းပညာနှင့် ပေါင်းစပ်ကာ မည်သို့ဈေးကွက်ထိုးဖောက်ပုံ အစရှိသည်တို့ကို အခန်း (၁၁) ခန်းခွဲ၍ ရေးသားရှင်းလင်းထားသော စာအုပ်ဖြစ်သည်။
Thursday, 9 April 2020
Home »
marketing business
» Marketing 4.0
0 comments:
Post a Comment